Ofte stillede spørgsmål

Levering

Kan jeg hente min vare?

Man kan desværre ikke hente varerne fra vores lager på nuværende tidspunkt.

Hvordan betaler jeg for varerne?

Når du handler på Vandpibe Salg, kan du betale med VISA, MasterCard, via MobilePay eller bankoverførsel.



Bestilling

Hvordan bestiller jeg på Vandpibe Salg?

Hvis du er medlem af Vandpibe Salg, er det en fordel at starte med at logge ind. Dette kan du gøre i toppen af hjemmesiden “Log Ind” på den sorte bjælke.

Du bestiller varer her på Vandpibe Salg ved at lægge dem i indkøbskurven.

Hvis du er medlem af Vandpibe Salg og endnu ikke er logget ind, kan du gøre det i næste step. Er du det, skal du indtaste dit email samt den adgangskode, du er tilmeldt Vandpibe Salg med. Er du ikke medlem, udfylder du felterne med navn, adresse og øvrige kontaktoplysninger. Det er også her, du har mulighed for at angive en alternativ leveringsadresse. Herefter skal du bekræfte din bestilling.

Endeligt skal du gå til betaling. Her skal du vælge hvilket betalingskort, du vil anvende, og på næste side indtaste dine kortoplysninger.

Når vi har modtaget din bestilling, sender vi dig en e-mail med en kvittering for, at vi har modtaget bestillingen.

Husk at du har 30 dages fortrydelsesret fra varen er modtaget, og at du selv skal stå for at returnere varen til os, og selv skal afholde udgifterne til dette. 

Har I modtaget min bestilling?

Hvis du har modtaget en e-mail med et ordrenummer, så har vi modtaget din bestilling. Har du ikke modtaget en e-mail, skriv da enten til os her eller ring på tlf. 31 31 74 28 (hverdage kl. 9-16).

Kan min bestilling annulleres? 

Frem til det tidspunkt, hvor din ordre begynder at blive ekspederet på vores lager, kan du annullere din ordre. Det gør du ved at skrive til os her, eller ringe til os på tlf. 31 31 74 28 (hverdage kl. 9-16).

Herefter er det ikke muligt.

Du er naturligvis altid velkommen til at returnere dit varekøb, dog står du selv for de omkostninger, der er forbundet med returneringen. Du har 30 dages fortrydelsesret fra varen er modtaget.

Kan jeg ændre varer på min bestilling eller tilføje flere?

Vi kan desværre ikke ændre varer på en ordre til andre typer af varer. Du vil være nødt til at annullere den oprindelige ordre og foretage en ny på den ønskede vare. Er varen allerede gået til ekspedition på vores lager, er det desværre ikke muligt at annullere. Du kan naturligvis returnere varen, dog står du selvfor de omkostninger, der er forbundet med returneringen.

Vi kan desværre heller ikke tilføje en vare mere til en ordre. Du vil være nødt til at lave en ny ordre på den ønskede vare. Hvis du har bestilt for mange af en vare, kan vi dog godt rette antallet ned til det ønskede, uden der skal laves en ny ordre, så længe ordren ikke er gået til ekspedition på vores lager.



Varer på Vandpibe Salg

Hvordan kan jeg få yderligere oplysninger om en vare?

Hvis du mangler oplysninger om en vare på Vandpibe Salg, er du meget velkommen til at skrive til os her eller ringe på tlf. 31 31 74 28 (hverdage kl. 9-16).

Hvor kan jeg se varen udstillet?

Du kan desværre ikke se varerne på Vandpibe Salg før købet.

Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til vores kundeservice (hverdage kl. 9-16) på tlf. 31 31 74 28 eller skrive til os her.

×